Ce este un concentrat proteic pe baza de carbohidrați și pentru ce se administrează?

Ritmul modern al vieții dictează standartele și normele sale. Alimentația neregulată și nesănătoasă în timpul zilei, din păcate are un efect negativ asupra sănătății și afectează figira în mod negativ, deoarece organismul nu primește nutrienții necesari. Gainer se descurcă perfect cu această problemă și vă îmbogățește organizmul cu suficiență cu proteină pentru creșterea musculară și carbohidrați pentru refacere.

La ce ar trebui să atrageți atenția atunci când alegi un geiner de calitate?

În primul rând desigur în absența zahărului. Mulți dintre producători ascund prezența zaharului în produs și pur și simplu nu îl indică pe ambalaj. Cantitate mare de zahăr în geiner poate determina nu numai un atlet experimentat, dar și un amator. Un semn clar este balonare. Cu cât mai mult zahăr, cu atât mai neplăcută e senzația.

Un factor important este cantitatea de proteine în gainer. În cazul cînd cantitate de proteine este mică, atunci veți crește în grăsime ce nu în masă musculară. Până la 15% din proteine pe porție este  rău, 20% - 25% este normal, iar peste 25% este bun. Nu uitați că costul geinerului depinde de cantitatea de proteină și absența de zahăr, cît mai mult zahăr va conține și proteine mai puțin atunci mai ieftin va fi prețul și sigur productivitate mai joasă.


Administrare

Gainer se administrează în fiecare zi și în aceeași cantitate, în dependență de greutatea corporală, frecvența antrenamentelor și de câte ori vă alimentați pe zi.

Mai jos vom da formula pentru calcularea în ce cantitate se administrează geinerul.

Consumul  zilnic de carbohidrați pe kg corp de greutate:

Bărbați:

Regimuri de slăbit - 2-3 g

Menținerea masei corporale - 3-4 g

Creșterea în greutate - 4-5 g

Femei:

Regimuri de slăbit - 2-2,5 g

Menținerea masei corporale - 3-3,5 g

Creșterea în greutate - 4-4,5 g

De exemplu, pentru bărbați: cu masa corporală de 80 kg și antrenamente de 3 ori pe săptămână, regim alimentar de 4 ori pe zi, se recomandă 110-130 grame de geiner pe zi.

Pentru femei:cu masa corporală de 50 kg și antrenamente de 3 ori pe săptămână, regim alimentar de 4 ori pe zi, se recomandă 50-70 grame de geiner pe zi.

Trebuie să știți că administrarea concetratelor proteice pe baza de carbohidrați în mari cantități cu supra dozaj nu este de dorit, deoarece surplusul de carbohidrați se depoziteaza în grăsime.

Recomandare de consum a geinerului

Cantitatea necesară se amestecată cu apă, lapte sau suc, apa nu trebue să fie fierbinte, deoarece în ea proteina își pierde proprietățile. Porțiea zilnică poate fi împărțită în două părți și administrată - între micul dejun și prânz, și după antrenament. În caz cînd doriți să administrați o dată pe zi toată porția atinci după antrenament și în ziua fără sport între mic dejun și prînz.

Mai jos vom prezenta listă a celor mai eficienți geineri care se potrivesc la preț și calitate.

1. HIPERBOLIC MASS USN. 

2. SUPERIOR GAINER Z-konzept.

3.MASS GAIN Nutrend.

Concluzii:

1. Înainte de a procura Geiner, verificați compoziția acestuia.

2. Nu administrați mai mult decât aveți nevoie, altfel veți crește în greutate din cauza grăsimii.

3. Nu vă lăsați să fiți păcăliți de preț ieftin. Un Geiner calitativ nu poate fi ieftin.