Mulți oameni asociază nutriția sportivă pentru slăbit cu arzătoare de grăsimi. Nu este corect să te bazezi nu mai pe ele, procesul de arderea grăsimilor este un proces complex. În perioadă de slăbit în afara administrării suplimentelor sportive pentru arderea de grăsimi factori principali sunt antrenamente și un regim alimentar corect.

Să analizăm mai detaliat recomandațiile pentru cei ce doresc să micșoreze grăsimea subcutonală.

Echilibrul energetic negativ. Principala regulă este să cheltui mai multe calorii decât consumi. Adică, trebuie să creați un bilanț energetic negativ în care numărul de calorii primite să fie mai mic decât numărul de calorii consumate. Este demn de remarcat faptul că caloriile arse se referă la metabolismul bazal, energia pe care o cheltuim zi de zi și energia cheltuită la antrenament. Numai cu un echilibru caloric negativ corpul va începe să folosească depozitele de grăsimi! Și nu contează din ce obțineți caloriile. Cercetările arată că, chiar dacă va alimentați cu producte alimentare considerate nu sănătoase, veți pierde în greutate, dar această abordare vă poate submina sănătatea și nu este optim pentru un regim alimentar sănătos. În raționul zilnic trebue să fie întroduse toate nutrientele necesare pentru organism.

În alimentația zilnică trebui să fie suficiente proteine, grăsimi și carbohidrați. Multe diete se bazează pe eliminarea sau reducerea la minimum a unor substanțe nutritive, fără grăsimi, fără carbohidrați sau chiar fără proteine (de obicei se bazează pe consumul doar legume și fructe). Astfel de diete dăunează sănătatea! Corpul nostru are nevoie de o cantitate completă de aminoacizi (materialul de construcție al organelor și țesuturilor), grăsimi (fără ele sistemul hormonal nu va funcționa) și carbohidrați, care ne oferă energie pentru viață și antrenamente.


Antrenamente. Pentru ca procesul de slăbire să fie mai rapid și mai eficient, este necesar să creșteți consumul de energie, să mențineți rata metabolică la un nivel ridicat și să dezvoltați masa musculară. Ca rezultat ve-ți pierde în greutate și ve-ți obține forme musculare conturate. Se recomandă de a combină antrenamente cardio de intensitate medie și mare cu antrenamente de forță intensitatea medie.

Nutriție sportivă pentru scăderea în greutate și suplimente speciale. Aceeași nutriție sportivă poate fi folosită atât pentru creșterea în masă musculară, cât și pentru pierderea în greutate, este vorba despre cât și când să folosiți și cum să combinați cu dieta și antrenamente. Există, de asemenea, produse speciale dezvoltate de producătorii alimentației sportive în special pentru pierderea în greutate. Mai jos vom descrie cele mai populare și eficiente produse și suplimente.
Aceste suplimente sportive vă vor ajuta să vă atingeți obiectivul.

1. L-Carnitina
Pentru ce se recomandă carnitina?
Funcția sa principală este de a transporta grăsimi în mușchi atunci când ne antrenăm pentru a produce energie. Obțineți această energie imediat și acesta este un plus imens a L-carnitinei! Datorită acestei proprietăți, corpul primește rezistență suplimentară și energie ce este folosită din grăsimea subcutonală. Un plus adăugător a carnitinei că nu este stimulant, adică sistemul nervos nu va fi afectat, nu va iritabilitate, supratensiuni și insomnie!


2. Vitamine și minerale

Vitaminele și minerale sunt substanțe pe care organismul trebuie să le obțină zilnic din alimente ori suplimente sportive. Complexe sportive de vitamine și minerale sunt destinate pentru menținerea imunității, participă la toate procesele în organism sunt mediatore, începînd de la asimilare și digestie terminînd cu formarea de energie și formarea țăsuturilor. Sunt esențiale pentru creșterea masei musculare, arderea grăsimilor și, în general, pentru o viață sănătoasă.

3. Proteine

Proteinele sunt sinonime cu albumine. Proteinele sunt substanțe organice macromoleculare formate din lanțuri simple sau complexe de aminoacizi; ele sunt prezente în țesutul muscular, piele, legamente, cartilaj, celule nervoase. Formarea și refacerea celulilor și țesuturilor nu poate avea loc fără proteină. Prin urmare, suplimentarea adăugătoare cu proteine va înbunătăți starea pielei, masei musculare și ve-ți obține forme rotunde și atrăgătoare a corpului.



Aportul zilnic de proteine


Mulți oameni ce fac fitnes administrează proteine în perioada de slăbit, dar nu toți știu ce rol joacă ea în acest proces. Necesitatea aportului de proteine în timpul unei diete de slăbit se datorează următoarelor factori:

Orice dietă implică reducerea numărului de calorii consumate. În consecință, din alimentație zilnic primim mai puțin proteine. În caz cînd deficita zilnică de proteine nu este compensată, funcțiile de protecție ale organismului slăbesc ce duce la o protejare slabă înpotriva virozelor. Dificita de proteină afectează starea pielei și perderea masei musculare;


Următorul factor este asimilarea și digestia proteinei, suplimentarea adăugătoare cu proteină mărește metabolismul cu 30% la sută în comparație cu glucide și grăsimi. Pentru asimilarea proteinelor, este necesar de energie, organismul începe să consume rezerve interne de grăsime;
Din proteină nu se sintizază grăsime în organism așa cum este în cazul consumului de carbohidrați.

Comandați online și obțineți rezultate sportive rapid și eficient!



Filtru

- lei

Produse găsite: 3

Clienții noștri mulțumiți